Tarieven
Professional organizing
Uurtarief opruimen/agenderen/administreren: €60,00 per uur
Uurtarief personal organizing: €70,00 per uur
Uurtarief bij extreme verzamelaars: €65,00 per uur
Alle prijzen zijn exclusief BTW. Inclusief reiskosten tot 10 km buiten Castricum, daarna €0,21 per km. Parkeerkosten zijn exclusief. Onder kleine organizing spullen valt: schoonmaakspullen, afvalzakken, bakjes, etiketten etc.
Small
Medium
Large
Vastgoedstyling
Uurtarief vastgoed styling: 60,00 per uur
Alle prijzen zijn excludief BTW
Inclusief reiskosten tot 10 km buiten Castricum, daarna €0,21 per km
Exclusief parkeerkosten
Particulier
(incl. 400,- materialen, zie uitleg incl. btw)
Via de Makelaar
(Incl. btw)
Tarieven zorg
Via het zorgloket van uw gemeente of via het sociaal wijkteam kunt u kijken of u in aanmerking komt voor betaalde hulp vanuit de Wet Maatschappelijke Ondersteuning (WMO) of Persoonsgebonden Budget (PGB).
Wet Maatschappelijke Ondersteuning (WMO)
De WMO is er voor iedereen die thuis ondersteuning nodig heeft om zelfredzaam te blijven. Het doel van de wet is om burgers te helpen, zodat zij zo lang mogelijk zelfstandig thuis kunnen blijven wonen en deel kunnen nemen aan de maatschappij.
De gemeente heeft contracten met verschillende hulpverlenende bedrijven en instanties. Ik heb een contract met de volgende gemeente:
- Alkmaar
- Bergen (NH)
- Castricum
- Dijk en Waard
- Heiloo
- Uitgeest
Dit betekent dat, als jij in aanmerking komt voor de WMO, de gemeente mij betaald om jou te helpen, dit regel ik met de gemeente. Er is alleen een eigen bijdrage die maandelijks betaald dient te worden aan het CAK.
Persoonsgebonden Budget (PGB)
Indien je in het bezit bent van een persoonsgebonden budget, kun je direct met mij contact opnemen. Samen zullen we een gedetailleerd contract opstellen waarin we alle belangrijke afspraken vastleggen, zoals het uurtarief en eventuele specifieke voorwaarden die voor jou van belang zijn. Deze nauwkeurige overeenkomst biedt duidelijkheid en zekerheid voor beide partijen, waardoor we een solide basis leggen voor onze samenwerking.
Zodra het contract is opgesteld en goedgekeurd, dien je als PGB-houder de facturen in bij de Sociale Verzekeringsbank. Zij zullen vervolgens zorg dragen voor de correcte en tijdige uitbetalingen, wat bijdraagt aan een soepele afhandeling van de financiële kant van de zorgverlening. Op deze manier wordt de administratieve last voor jou als PGB-houder tot een minimum beperkt, zodat je je volledig kunt concentreren op de zorg die je nodig hebt.
Mocht je vragen hebben over het proces of behoefte hebben aan verdere ondersteuning, dan sta ik altijd voor je klaar om je te helpen en eventuele zorgen weg te nemen. Samen streven we naar een effectieve samenwerking, waarbij jouw zorgbehoeften te allen tijde centraal staan.